7 stycznia 2016

O mnie

       ............................................................................................................ czyli krótko o autorce bloga

Nazywam się Agnieszka, jestem łodzianką i w Łodzi mieszkam.
Odkąd dostałam swój pierwszy zestaw do wyrobu biżuterii dostałam bzika na punkcie własnoręcznie wykonanych ozdób. 
Zaczęło się od kolczyków, bransoletek, zawieszek.
Później doszły wyroby z modeliny aż w końcu zaczęłam zabierać się za trudniejsze rzeczy typu wyroby świeczek, tworzenie dekoracji w domu (nawet wykonałam dekorację swojej sali weselnej).
Teraz gdy maluszek jest w drodze pora zacząć coś nowego.
FILC - to technika, którą z pewnością ozdobię pokój maleństwa i przy okazji obdaruję wyrobami swoich najbliższych.
Zapraszam, więc do mojej krainy filcu i filcusiów w niej zamieszkałych :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz