12 listopada 2013

Woski Essences of Life - Fabryka Świec Light

 
W zeszłym tygodniu otrzymałam paczuszkę od Fabryki Świec Light, w której znajdowały się zapachowe świeczki, kominki, parafina do robienia świec i coś na co najbardziej czekałam - woski do kominka z linii Essences of Life :)
Moje zdziwienie było duże ponieważ nie spodziewałam się tego, że woski mogą być tak małe :)
Jestem posiadaczką kilku sztuk wosków Yankee Candle (dalej YC) i w porównaniu do nich woski Fabryki Świec (dalej FS) są o wiele mniejsze i wykonane są z innego tworzywa. Yankee kruszą się o wiele łatwiej, woski FS przypominają twardą parafinę i ciężko jest je połamać. Choć zauważyłam, że niektóre są bardziej miękkie od innych.
Zapach unosi się w całym pomieszczeniu. Zauważyłam jednak, że zapach z FS dłużej się utrzymuje. Podczas gdy topnieją woski YC, kilkakrotnie (w ciągu spalenia jednego Tea Light'a) muszę dorzucać kawałeczki, by zapach był bardziej wyczuwalny i intensywny. Jeżeli jednak chodzi o woski FS to tutaj nie muszę już tak często "dokładać do kominka" :)

Jeżeli chodzi o zapachy to posiadam:
- Brown Sugar (brązowy cukier)
- Grandma's Kitchen (kuchnia babci)
- Lemon Cake (ciasto cytrynowe)

Najmniej spodobał mi się brązowy cukier. Jest to ciężki zapach, jednak ma w sobie troszkę słodkości.
Kiedy powąchałam ciasto cytrynowe, będące jeszcze w opakowaniu wykręciło mnie w drugą stronę, jednak to tylko pierwsze wrażenie! Wosk jest rewelacyjny. Po dłuższym wąchaniu opakowania czuć ciastem :)
I to naprawdę cytrynowym!
A zapach unosi się taki, jak bym dopiero co wyjęła z piecyka babkę cytrynową. 
Jeżeli chodzi o kuchnię babci, przed zakupem była to dla mnie wielka niewiadoma. Bo jak można zachować taki zapach? Jest to połączenie przypraw, przeróżnych wypieków, konfitur w jednym zapachu. 
Jeżeli ktoś nie zna tych wosków to zachęcam na pierwszy raz zakupić sobie właśnie Ciasto Cytrynowe i Kuchnię Babci. 
Do kompletu można również dokupić zapachowe Tea Light'y.
Dzięki temu można stworzyć idealny prezent dla osoby lubiącej świeczki.
CENA WOSKÓW: 1,55zł
CENA TEA LIGHT'ÓW: 1,65zł

Dodatkowo zakupiłam 1kg parafiny za niecałe 10zł, będę teraz tworzyła jeszcze więcej świeczek :)
Zbliżają się święta, więc będzie to idealny prezent. 
Dodatkowo firma posiada duży wybór kominków już od 2,40zł. 
 Wszystkich serdecznie zapraszam na FB do Fabryki Świec Light

 Przypominam również o trwającym Candy Mikołajkowym (info po lewej).

3 komentarze:

  1. Cudny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wyniki zostaną ogłoszone 1.12.2013r." No i gdzie te wyniki??? To jest juz łamanie regulaminu, ciekawe,czy jak bysie ktos spoznil ze zgloszeniem bylby brany pod uwage?? Pewnie,ze nie , a sama go lamiesz, regulamin to regulami i tdotyczy wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy ma pełno czasu wolnego, i nie każdy siedzi całymi dniami przed komputerem. Jestem osobą pracującą i nie mam czasami czasu nawet dla siebie! To jest moje rozdanie i ja decyduję czy przekładam wyniki czy nie. Ludzi opamiętajcie się! Nie dość, że się Wam rozdaje darmowe kosmetyki i wysyła je za darmo to jeszcze macie jakieś pretensje. Jak będą wyniki, to będą!

      Usuń