5 grudnia 2013

Wyniki Mikołajkowego Candy


  Bardzo przepraszam, że tak późno ogłaszam wyniki, ale ostatnio zmieniłam pracę i mam teraz pełno roboty,
czasu dla siebie prawie brak, no i prawie w ogóle nie siadam też przy komputerze. Bardzo dziękuję za tyle zgłoszeń, niestety nie udało nam się dobrnąć do 50 osób, gdzie miała być dorzucona niespodzianka. Postanowiłam jednak wylosować dwie osoby, jedną z tych 40 osób, oraz osobę, która zyskała największą liczbę losów. 

Powiem też jedno, zanim przejdę do losowania. Nie rozumiem osób, które całymi dniami wyczekują mojej reakcji i wyników. Kosmetyki rozdawane są za darmo, wysyłane również za darmo a pomimo tego wiele osób ma pretensje, że dlaczego nie ma jeszcze wyników. Ludzie opamiętajcie się! To jest tylko zabawa! O zmianie terminu informowałam na bieżąco na FB i stały czytelnik wiedział, kiedy będą. No nic nie przedłużam...

Losowanie odbyło się dzięki stronie random.org. 

 
 

SERDECZNIE GRATULUJĘ 
BASI SZCZĘSNEJ!!!

Drugą osobą, którą postanowiłam obdarować balsamem do ust oraz biżuterią jest
KALISTA!!!

Dziewczyny proszę Was o wysłanie na maila: agniesia0588@wp.pl
swoich adresów.
Jeżeli wyślecie je dzisiaj to jutro wyślę obydwie paczki. 

Szykujcie się na kolejne Candy, które będę organizowała wraz z pewnym sklepem :)

4 komentarze: