10 października 2013

Nowa dostawa - świeczki

  Dobry wieczór!

Ponieważ nie chce mi się jeszcze spać (o dziwo) to postanowiłam napisać notkę:)
W zeszłym tygodniu byłam na giełdzie kwiatowej. Jak tylko słyszę, że ktoś tam się wybiera to zabieram się razem z nim, bo wiem, że czeka tam na mnie cała masa zapachowych Tea Light'ów.
I wszystkie za 2zł!
Kilka nawet udało mi się kupić za 1,50zł (z ostatnich sztuk, wśród których były świeczki o zapachu słodkich ciasteczek)
Jest naprawdę w czym wybierać.
Dorwałam również olejek, który skusił mnie swoją nazwą "Czekoladowe Marzenie" z serii Naturalne Aromaty - zapach jest zniewalający:)
 Kupiłam też zwykłe podgrzewacze do kominka w E.Leclerc - 100sztuk za 10zł.
 A tutaj jeden z moich kominków
No i chwalę się :)

Najciekawszymi zapachami, które zdobyłam są:
- Wanilia i Lawenda
- Jabłko i Cynamon
- Czekolada i Wiśnia
- Orzechowe Cappuccino
Super połączenia zapachów...

1 komentarz:

  1. Cynamon i jabłuszko cudownie pachnie - w sam raz na jesienne wieczory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń