13 lutego 2014

Avon Planet Spa - Mgiełka zapachowa Sweet Sensuality

Odkąd pamiętam zawsze używałam mgiełek z linii Naturals, aż do momentu kiedy trafiłam na mgiełkę Sweet Sensuality - Planet Spa.
Linia ta ma w swojej ofercie głównie kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy rąk i stóp zawierające dużą dawkę aromatycznych olejków. Dopiero niedawno zaczęto wprowadzać mgiełki. 
Zaczęli od mgiełki lawendowej, którą można było popryskać pościel oraz ubrania. Za bardzo nie nadawała się do ciała. Teraz jednak kolejną nowością jest Odżywcza mgiełka zapachowa z jaśminowym olejkiem eterycznym. 
Jeżeli chodzi o mnie to jest to kosmetyk, który znajduje się na szczycie listy moich ulubionych kosmetyków. Nie minął miesiąc a ja już dorwałam się do drugiej buteleczki:)
OSTRZEGAM!
Zapach jest uzależniający!!!
Pomimo tego, że w składzie występuje wanilia, zapach nie jest mdlący ani słodki. Jest przyjemny, delikatny i na swój sposób elegancki.
A tak dla ciekawskich - zapach jest afrodyzjakiem :)
Przyda się przed każdą randką!


Opis:

Aromatyczna kompozycja jaśminowych i waniliowych olejków eterycznych cudownie
odżywi Twoje ciało i zmysły.
Rozkoszuj się zmysłowym zapachem lekkiej mgiełki na skórze lub ubraniu.
Sposób użycia:
Stosować według potrzeb. 


Plusy:
 - pozostawia na skórze delikatny i długotrwały zapach
- nie pozostawia plam na ubraniach

Minusy:
Jak dla mnie BRAK

Pojemność: 100ml
Cena: ok 10zł (zależy, w którym katalogu)
Dostępność: można zamówić u Konsultantki lub na Allegro (na Allegro są tańsze niż w katalogu)

Ocena: 6/6




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz