20 lutego 2014

Lakier termiczny - KAMELEON - INS-NAILS

Ostatnio naszło mnie na zrobienie sobie paznokci żelowych, których nie robiłam już od bardzo długiego czasu.
Rozglądałam się na allegro za tanimi odpowiednikami żeli kolorowych oraz hybryd. 
Nie chciałam za bardzo po tak długim czasie nie praktykowania rzucać się z kasa na całe zestawy.
Lampę mam, akcesoria też, więc potrzebne mi były lakiery. 
Trafiłam na aukcje wystawiane przez INS-NAILS.
Bardzo tanie rzeczy - nie spodziewałam się oczywiście super produktów. 
Zamówienie zrobiłam na kwotę 50zł, chciałam po prostu sprawdzić jakość produktów kupując po jednym z każdej kategorii. 
Żeli jeszcze nie sprawdzałam, natomiast robiłam sobie pazurki lakierem hybrydowym o bardzo ładnym miętowym kolorze.
Nie wiem czy była to moja wina - nieumiejętności, lampy czy też samego lakieru, ale niestety po jednym dniu 
lakier całościowo schodził z paznokcia. 
Sama lampa ma już kilka lat, żarówka nigdy nie była wymieniana i myślę, że lakier zbyt dobrze się nie utwardził. Chyba trzeba będzie poszukać lampy :)
Kolorek był rewelacyjny!!!
Wiem też dlaczego INS-NAILS ma tak tanie rzeczy - krótki termin ważności niektórych z nich.
Niestety na stronie nie ma żadnej informacji o terminie ważności danego produktu. 
Tak, więc jestem posiadaczką żeli, które ważne są np. do sierpnia 2014.

W dzisiejszej notce opiszę Wam lakier termiczny tzw. KAMELEONA.
Lakier kupiłam za jedyne 3,50zł.
Spośród 8 kolorów wybrałam nr 26 - Metaliczny Różowy / Jasny Róż.
Paznokcie pomalowałam trzy razy z tego względu, że po pomalowaniu pierwszą warstwą różowy tak zbladł, że musiałam nałożyć kolejne dwie warstwy. 

Muszę przyznać, że lakier jest nieco dziwny :)
Być może nie jestem przyzwyczajona do tego, że kolor na paznokciach się zmienia z jasnego na ciemny i odwrotnie.
Początkowe moje wrażenie było negatywne, jednak muszę stwierdzić, ze robi on wrażenie na pazurkach.
Kolor jest śliczny, lekko mieni się drobinkami.
I faktycznie zmienia się, raz mam całe paznokcie ciemno różowe, czasami końcówki są ciemne a reszta jasna.
Najgorsze są momenty kiedy mam np 8 paznokci ciemno różowych a 2 są jasne :) Ktoś by mógł pomyśleć, że mam dwa różne kolory.
Według opisu na stronie sprzedawcy kolor zmienia się w zależności od temperatury otoczenia
powyżej 30 st. C - kolor jaśnieje
poniżej 30st. C - kolor ciemnieje


Plusy:
 - lakier mieni się drobinkami
- kolor ciemny róż wygląda rewelacyjnie na paznokciach

Minusy:
- długo schnie
- przykry zapach lakieru


Pojemność: 6ml
Cena: 3,50zł


Ocena: 5/6

4 komentarze:

  1. piękne :) ładna obudowa na tel:)
    p.s.
    Dzięki:) u mnie poradził sobie z ciemnymi odrostami ale mogą się różnić od pozostałej części włosów bo dolna część wiadomo była częściej pokrywana farbą. Mnie to nie przeszkadza, zależało mi głównie na rozjaśnieniu choć myślałam, że wyjdzie bardziej lodowy odcień :) Włosy czują się lepiej po keratynie :
    http://ankowata.blogspot.com/2014/01/keratynowe-prostowanie-wosow-keratyna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda bardzo efektownie, szkoda tych terminów ważności, ale będziesz miała motywacje, by je wykorzystywać :)
    Try to design

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę mieć lakierów, które długo schną bo nie mam cierpliwości żeby długo czekać ;)

    PS. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zachęcam do odpowiedzenia na pytania ;)
    http://my-dream-about-australia.blogspot.com/2014/09/21-nominacja-do-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jednej strony krótki termin jest dobry, bo szybciej wykorzystamy produkt ;) ALE jeśli długo schnie to to nie dla mnie... zaraz bym rozmazała ;p

    OdpowiedzUsuń