22 października 2013

Nowości AVON - Senses Dazzling oraz Naturals Słodka Śliwka i Wanilia

 
  Witam w ten piękny i słoneczny dzień:)

Dzisiaj notka z serii "Chwalę się nowymi zdobyczami" :)
Jako Konsultantka Avon mam możliwość zdobycia kosmetyków z prawie 20 dniowym wyprzedzeniem.
Niestety jest to tylko kilka wyróżnionych produktów, ale zawsze coś.
I tak w moje posiadanie trafiły dwa zestawy, które pojawią się w sprzedaży dokładnie za 15 dni:

1. Zestaw Senses Dazzling - specjalna edycja świąteczna
- Mydło w płynie 300ml
- Żel pod prysznic 250ml

"Rozgrzej zmysły roziskrzonym aromatem złotego bursztynu i kwiatu tuberozy". 

Rewelacyjny zapach, który przede wszystkim nie drażni. Jest mocny, ale jednocześnie delikatny. 
Przypomina mi zapach, który miałam dawno temu bodajże również z Avon, ale ciężko jest mi sobie teraz przypomnieć co to było. Na pewno był to żel pod prysznic. 

Zestaw możecie kupić już teraz np. tutaj:

  2. Zestaw Słodka Śliwka i Wanilia (zestaw w ponownej sprzedaży)
- Mgiełka do ciała 100ml
- Balsam do ciała (miniwersja) 50ml
- Żel pod prysznic (miniwersja) 50ml
A wszystko to w eleganckim pudełeczku. Jak dla mnie jest to idealny prezent dla przyjaciółki lub siostry, które lubią słodkie zapachy. Ja pachnę tym już od stóp do głowy :)
"Kosmetyki pieszczą zmysły i pielęgnują skórę apetycznie pachnącą słodką śliwką i wanilią."

Ten zapach nie jest tak słodki jak sama Wanilia. Jest ostrzejszy i intensywniejszy. A te miniwersje (wiem, że są straszne meleńkie) są jednym słowem śliczne :) Takie malutkie i zgrabniutkie...

A na zakończenie - nowy lokator :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz